REASONS WHY I like to travel | TRICITY

July 22, 2017

Wreszcie mogę spokojnie ochłonąć. Ten tydzień mogę zaliczyć chyba do najbardziej produktywnych. Wyjazd za wyjazdem, a wraz z nimi nowe doświadczenia. Kocham podróżować. Sprawia mi to przyjemność. Nie lubię siedzieć ciągle pod kołdrą i po raz kolejny mieć świadomość, że straciłam cały dzień.  Podróże dają mi możliwość poznania zupełnie nowej kultury i ludzi. To ucieczka od codzienności, w której odkrywamy siebie, swoje możliwości.
Tydzień rozpoczęłam 9-godzinnym dojazdem do Gdyni. Pomimo rozładowanego telefonu i ogromnego zmęczenia z powodu obładowaniem się bagażami, dotarłam do swojego hotelu, który swoją drogą był prześliczny. Mianowicie mówię tu o Happy8 na ulicy Portowej, który jest usytuowany niedaleko centrum miasta. Dla mnie było to wielkie udogodnienie, bo praktycznie wszędzie miałam blisko. Najpierw postanowiłam zobaczyć jak wygląda nasze polskie morze z góry z koła widokowego. Trochę przeraził mnie fakt takiej wysokości, bo powiem szczerze, że przy moim lęku wysokości nie było łatwo, ale widok był tego warty. Na zwiedzanie miałam tylko jeden dzień, więc w pośpiechu  znalazłam chwilę na zatrzymanie się w restauracji Główna Osobowa, w której polecam wam spróbować sałatkę caprese.  


Sopot to miasto, które zrobiło na mnie jeszcze większe wrażenie. W śródmieściu ludzi ciągle przybywało. Uliczki tam są piękne. Pojawili się na niej również artyści, którzy malują ślicznie, co możecie zauważyć na fotografii wyżej. Urzekło mnie szczególnie idealne odwzorowanie portretu Johnny'ego Depp'a (wiecie jak bardzo go uwielbiam). Moim celem numer jeden było zobaczenie sopockiego molo, które okazało się tak samo piękne, jak na zdjęciach. Udało mi się jeszcze zobaczyć dosłownie trochę Gdańska, ponieważ byłam tam przejazdem, jednak za rok chciałabym pobyć w nim dłużej. 


You Might Also Like

37 komentarze

  1. Uwielbiam zdjęcia z Twoich podróży 👀
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  2. jakie cudowne zdjęcia, uwielbiam! Ja za tydzień jadę do Gdańska.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    ReplyDelete
  3. Sopot to moje marzenie by zobaczyc! :)

    Pozdrawiam
    FotoHart

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia, aż chce się zobaczyć te miejsca :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia! Zazdroszczę wyjazdu. :)
    MÓJ BLOG (klik)

    ReplyDelete
  6. W tych miastach nigdy nie byłam, ale mam nadzieje, że kiedyś je odwiedzę. Ja lubię podróżować, ale nie jest to coś co uwielbiam po prostu lubię. Świetne zdjęcia!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja równeż ocham podróże <3 Cudowne zdjęcia :*

    rilseee.blogspto.com

    ReplyDelete
  8. Mega się cieszę, że ci się podobało :) Zdjęcia cudowne :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  9. Ja uwielbiam Gdynię i Sopot, ale średnio lubię Gdańsk. Fakt, jest to piękne miasto, ale jak dla mnie zbyt zatłoczone. Po drugie, byłam tam trzy razy i trzy razy tam się otrułam. Nie mam zbyt wesołych wspomnień. Ale Gdynię kocham. Moje ulubione miasto w Polsce! ;)

    ReplyDelete
  10. Ładne zdjęcia!
    Również nie lubię spędzać dnia pod kocem i potem wiedzieć, że nic nie zrobiłam sensownego.

    http://live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam podróżować! I również nie znoszę tej świadomości, że cały dzień zmarnowałam na robienie czegoś bezproduktywnego.
    https://healthycamomile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Wybieram się do Trójmiasta w sierpniu, po raz drugi. Uwielbiam to miejsce. :)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  13. Super zdjęcia, ja jeszcze nigdy nie byłam w Trójmieście, a bardzo bym chciała :)

    ab-photoraphs.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Nigdy nie byłam w Trójmieście :) Zdjęcia przepiękne! Cudowny blog!
    http://clauditta-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. pozdrawiam wszyskich trojmiaszczanow (?) :D
    Mój blog

    ReplyDelete
  16. ale super ;* świetne zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam poznawać nowe miejsca, w trójmieście jestem często, bo mieszkam blisko :)

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Z tych podanych miejsc nigdy nie byłam i sądzę, że nie będę. No jeśli zabierze mnie mój mąż kiedyś w przyszłości jak wezmę ślub.. Tia ale do tegooooo daleka droga ;) Piękne zdjęcia! Pierwsze zdjęcie najbardziej mi się podoba.
    - Mój blog -

    ReplyDelete
  19. Ja kilka razy byłam w Gdyni i muszę przyznać, że lubię wracać do tego miasta ! Ma swój urok :D

    Pozdrawiam,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ja niestety nie podróżują często, ale mam zamiar to zmienić, bardzo bym chciała podróżować. Świetne zdjęcia!

    Mój blog: michalinm.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. wow, cudowne zdjęcia i widoki!
    Buziaki♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Cieszę się, że Ci się podobało w Trójmieście, ja uwielbiam mieć je na co dzień, jak jeszcze kiedyś zawitasz do Gdyni to pisz, polecę parę świetnych lokalnych knajp i kawiarni ;)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  23. meh, pogoda na zdjęciach tak bardzo polska, pochmurnie ;P ale fajnie że skoczyłaś na taki wyjazd! // skydancing.pl

    ReplyDelete
  24. Przepiękne zdjęcia, uwielbiam podróże!😍
    thewiktoriablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam Trójmiasto. Byłam już tam bardzo dużo razy ;D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  26. Ja kiedyś byłam w Gdańsku, ale bardzo krótko. W Gdynii i Sopocie jeszcze nie byłam. Jakie piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. pięknie uchwycone kadry ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Świetne zdjęcia z Sopotu! Sama byłam w Trójmieście kilka lat temu i po przeczytaniu Twojego postu chętnie pojadę tam jeszcze raz.

    ReplyDelete
  29. Też uwielbiam podróżować,oczywiście byłam w Trójmieście,a w tym roku udało mi się ponownie odwiedzić Gdynie i nie zawiodłam się ;)
    WIKI (klik)

    ReplyDelete
  30. Świetne zdjęcia, uwielbiam polskie morze!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  31. W podstawówce byłam w Gdańsku, ale chciałabym tam jeszcze kiedyś wrócić i przy okazji odwiedzić też Sopot.

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Piękny blog, cudowne zdjęcia.. Zostałaś moją nową inspiracją, dzięki! <3
    Na pewno będę zaglądać tu regularnie! <3 :)

    Zapraszam do siebie!
    amandafrankowska.blogspot.com

    ReplyDelete

Like us on Facebook