What is creativity?

September 12, 2015

Kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie, łamanie zasad, popełnianie błędów i dobra zabawa. ~Mary Lou Cook

Zastanawialiście się kiedyś, co to jest kreatywność? Jak ją zdobyć? Jak być kreatywnym? Ja wielokrotnie zadawałam sobie te pytania i uważam, że takie myśli też były w Waszych głowach. Powyższy cytat jest według mnie w zupełności prawdziwy. Kreatywny człowiek bawi się, ryzykuje, nie działa na podstawie zasad. Sam je stwarza. Bo w kreatywności liczy się to, co Ty chcesz stworzyć. Taką możliwość dają nam (oczywiście znowu się powtórzę) kreatywne książki. Księgarnie pękają w szwach od tych bardzo popularnych książek. Na półkach pojawia się ich co raz więcej, co wykazuje duże zainteresowanie wśród ludzi. Wydawnictwo Kaktus te książki oferuje. Nie mogłam się powstrzymać, aby nie zobaczyć co kryją one w środku. Każda z nich jest inna, i każda ma własne zasady (w tym też my je sami również tworzymy). Mam nadzieję, że wymienione przeze mnie książki, przykują Waszą uwagę i wybierzecie się na poszukiwania ich w pobliskich księgarniach.

Czy na świecie istnieje coś bardziej ekscytującego od ubrań? 
Jeśli się wciąż zastanawiasz, to najwyraźniej powinnaś częściej chodzić na zakupy, dziewczyno! Zdecydowanie częściej! 

Ta książka to miejsce, w którym odkrywasz, planujesz i dzielisz się swoim unikalnym stylem – to po części magazyn mody, po części przewodnik po stylach, jak i twój własny poradnik rozwiązujący odwieczny dylemat, w co się ubrać. To twoja osobista, modowa dobra wróżka. Nieważne, czy jesteś prawdziwą zakupoholiczką, czy w przyszłości chcesz zostać modelką. Ta książka jest biletem na pociąg do krainy dobrego wyglądu.


Tak autor książki opisuje to, co znajduje się w środku tego fantastycznego i modowego dzieła. Od początku jestem zafascynowana "ABC mojego stylu". Jest tam przede wszystkim wiele świetnych porad, dla tych, którzy wołają o modowy alarm. Opisywane są tam również ikony mody, które każda dziewczyna zna.

Ta elegancko wydana książka do kolorowania zawiera barwne ilustracje roślin kwitnących, zaczerpnięte z archiwum „Curtis’s Botanical Magazine” – najstarszego i najbardziej szanowanego czasopisma botanicznego, wydawanego przez Królewski Ogród Botaniczny w Kew w Wielkiej Brytanii.
Książka do kolorowania zawiera 44 unikalne akwarele wraz z czarno-białymi litografiami, dzięki którym pasjonaci będą mogli wypróbować swoje zdolności malarskie. Te tworzone z natury obrazy pozwalają dostrzec bogactwo szczegółów, barw i odcieni roślin w ich naturalnym środowisku. Niech zainspirują cię do wiernego odtwarzania ich rzeczywistego wyglądu i odkrywania różnorodności form botanicznych.
To prawdziwa skarbnica ilustracji, która zapewni godziny rozrywki każdemu miłośnikowi przyrody.


Dla ciekawskich Królewskie Ogrody Botaniczne w Kew mają największą na świecie kolekcję roślin żywych. Dzięki tym kolorowankom odkryjesz swoje dusze artystyczne, a może nawet i swoją pasję. 


W pierwszej chwili nie byłam przekonana, co do tej książki. jednak teraz mogę śmiało polecić ją osobom, które interesują się wszelkimi wzorami tatuażów. Jest ich tam mnóstwo. Kreatywna kolorowanka pomoże Wam powrócić do beztroskich czasów dzieciństwa. 

Najlepiej opisana jest przez autora: Odkryj kreatywną stronę swojej osobowości! Pokoloruj jedne z bardziej skomplikowanych i fascynujących wzorów tatuaży, jakie możesz sobie wyobrazić.

Od plemiennych tribali po smoki, od czaszek po wzory kwiatowe – ta książka do kolorowania pozwala zgłębić różnorodność tej wyjątkowej formy sztuki. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Ta książka udowadnia, że kolorowanki są nie tylko dla dzieci! Daj się wciągnąć w ponadczasową formę ekspresji twórczej na ponad 100 stronach wypełnionych niesamowitymi wzorami. To idealny sposób na relaks, rozwinięcie twórczych umiejętności i odkrycie w sobie duszy artysty.

Mam nadzieję, że zainteresowałam Was swoimi recenzjami na temat tych książek do ich kupna, bo uważam, że są warte swojej ceny. Poza tym możecie rozwinąć też swoje pasje malarskie, plastyczne lub możecie sobie zająć tym wolny czas. 

Jaka książka najbardziej Was zainteresowała?

You Might Also Like

79 komentarze

  1. O pierwszej i trzeciej książce już słyszałam i ABC mojego stylu muszę mieć!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nie słyszałam jedynie o tej drugiej książce, jednak ideeę kolorowanek nie tylko dla dzieci już poznałam. :D Bardzo fajne recenzje, fajnie je napisałaś. :)

    ReplyDelete
  3. Nie słyszałam jedynie o tej drugiej książce, jednak ideeę kolorowanek nie tylko dla dzieci już poznałam. :D Bardzo fajne recenzje, fajnie je napisałaś. :)

    ReplyDelete
  4. Zdecydowanie najbardziej w moim stylu jest ta ostatnia, z chęcią pokolorowałabym sobie tatuaże, chociaż mi sosobiśćie najbardziej podobają się czarno białe :3

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  5. ciągnie mnie do jakichś kolorowanek odkąd usłyszałam o istnieniu tej formy rozrywki w wersji "dla dorosłych" :D
    chyba pokuszę się o zakup jakiegoś ich zbioru, tylko najpierw trzeba znaleźć najlepszy :D

    http://silverpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Pierwsza zdecydowanie rozkłada inne na łopatki! Czytam jej recenzję enty raz i enty raz mam ochotę rzucić wszystko i lecieć gdziekolwiek, gdzie ją mogę dostać :')

    Zapraszam do mnie na mały poradnik, oparty na doświadczeniach własnych :) #BackToSchool2: Jak podpaść tym, którym podpaść się nie powinno?

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    ReplyDelete
  7. Dostałam taki zestaw książek z tego wydawnictwa i bardzo podobają mi się takie kreatywne książki:)


    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  8. ABC mojego stylu, od kiedy się pojawiło bardzo mi się spodobało :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. widziałam wszystkie oprócz drugiej, ale bardzo fajnie zrecenzowanie książek :)
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  10. Kreatywna kolorowanka tatuaże, to coś dla mnie - bardzo mi się podobają :) O pozostałych słyszałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zgadzam się kreatywność to ciągłe eksperymentowanie, w pewnym sensie również ryzyko, O pierwszej i trzeciej książce wiele już słyszałam, ale bardzo zaciekawiłaś mnie tą drugą, ponieważ sama byłam w Ogrodach Botanicznych w Kew to naprawdę piękne miejsce!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Fajnie to wyglada :) widzialam juz pare razy ta ksiazke na blogach :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetna jest ta książka ABC mojego stylu!

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World...klik...

    ReplyDelete
  14. Mam tą kolorowankę z tatuażami, naprawdę świetna zabawa! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    ReplyDelete
  15. Hmm… Nigdy o nich nie słyszałam! Ciekawe się wydają. :)
    Poklikasz w linki w poście w poniższym linku? Jest to dla mnie mega ważne. :)
    Wishlist - KLIK
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Najnowszy post - KLIK
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    ReplyDelete
  16. Świetne książki! A najbardziej zainteresowała mnie ta pierwszą 😃

    http://22-ffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ostatnia książka jest chyba najlepsza, wydaje mi się że musi fajnie zajmować czas :D

    Mój blog -KLIK-

    ReplyDelete
  18. ABC mojego stylu najlepsza <3 Zresztą wszystkie są świetne ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetne książki! Ja właśnie zastanawiam się nad kupnem "ABC mojego stylu" :)
    W wolnej chwili: Klikniesz?!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  20. Muszę mieć tę o kolorowankę o kwiatach,to są moje klimaty :D

    tyneczkapisze.blogspot.com- (kliik)♥

    ReplyDelete
  21. Ojej, książki faktycznie interesujące i inne. Na początku wydawało mi się, że będą na zasadzie "Zniszcz ten dziennik", ale okazało się, że nie i dobrze. W sumie wydają się ciekawe, ale nie ciągnie mnie jakoś do tego typu lektur. Zdecydowanie wolę zwyczajne historie i powieści :)
    Ale jeju, okładki są takie piękne ;;

    xoxo
    http://megg-meggi.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Cudowne książki! Muszę wyszukać je w miejscowej księgarni! ;)

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  23. Też mam tą książkę! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    ReplyDelete
  24. ABC Mojego stylu mam i jest bardzo fajna! Reszta książek, które pokazałaś wyglądają bardzo ciekawie... :)
    Na pewno muszą być fajne!

    Pozdrowionka ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥
    ♥Zapraszam na konkurs♥

    ReplyDelete
  25. słyszałam o wszystkich książkach :D

    ReplyDelete
  26. Pierwsza 'ksiazke' poleca bardzo wiele osob :)

    ♥♥♥ Pozdrawiam , Klaudia z bloga ---> http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ <--- ♥♥♥

    ReplyDelete
  27. Ksiazki wyglądają cudownie :)
    Mam już 2 kolorowanki :D takie z kwiatami
    Todayistheend.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Super te książki, najbardziej podoba mi się chyba ABC mojego stylu :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Bardzo ciekawe są te książki, lecz moim zdaniem powoli robi się ich zbyt wiele ;/
    Ale każda jest bardzo kreatywna na swój sposób, co bardzo mi się podoba :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  30. Jestem pod wrażeniem wysiłku jaki wkładasz bloga, efekty są niewalające. Blog wygląda naprawdę świetnie!

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Najbardziej podoba mi się ABC mojego stylu:) Ja mam taki dziennik przyjaciolek i ksiazke o warkoczach juz wiec niedlugo tez pokaze i bedzie rozdanie :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. wszystkie te książki wydają się super :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  33. pierwsza zapowiada sie ciekawie!
    buziaki, Monia

    ReplyDelete
  34. ta z tatuazami jest genialna <3 http://creamshine.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Wiele słyszałam o ABC mojego stylu- muszę ja mieć, co do pozostałych lektur o nich ie słyszałam. Zaciekawiła mnie ta o kwiatach :)
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Świetne recenzje. Muszę zakupić abc mojego stylu ♡

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. O ABC mojego stylu i kolorowance słyszałam mega dużo, ale takie książki chyba nie są w moim stylu haha :D

    Nowy post! - Sandryyshen.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Coraz więcej na rynku dostępnych kolorowanek. Chyba czas jedną zakupić i się odstresować ;D Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  39. Kreatywność jest super :) i w dodatku rozwija :)

    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Kreatywność jest super :) i w dodatku rozwija :)

    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Te książki wydają sie bardzo ciekawe. Znam tylko tą pierwszą. Ale pomysł na książkę do kolorowania bardzo mi się podoba, więc na pewno by mi sie spodobały :)

    madamblanche.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Najbardziej zainteresowała mnie ta z tatuażami, kocham malować! :)

    Nowy Post!- Klik!

    ReplyDelete
  43. Kojarzę tylko ksiażke,,ABC mojego stylu".
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. świetny post! mnie najbardziej zainteresowała pierwsza książka :) widziałam ją u kilku blogerek i wygląda na ciekawą :)

    pozdrawiam true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Ta kreatywna kolorowanka jest super, chciala bym taka bo planuje kolejny tatuaz a widac ze fajne tam wzory musza byc *.*

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  46. nie słyszałam o tych książkach ale wydają się fajne!
    little-jay999.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Woah, muszę mieć tą kwiatową i z tatuażami *^*
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. O pierwszej i ostatniej chyba każdy już widział. Niewiele jednak co jest ładnego w ratuazach na zawsze

    anasty23.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/08/tag-7-deadly-sins-book-must-have-luc.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    ReplyDelete
  50. Pierwszy raz słyszę o oby dwóch książkach ale mam nadzieje ze kiedyś będę miała okazje jej ,,przeczytać''
    zapraszam do mnie http://stachooowiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Ekstra wygląd i cudny wpis !

    zapraszam do mnie!
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. tą pierwszą książkę kojarzę już z jakichś blogów, ale z tymi kolorowankami spotykam się pierwszy raz :D
    blog: optymistka. | fanpage

    ReplyDelete
  53. rewelacyjny wpis i cudowny wygląd bloga:) a co do ksiazek to ta pierwsza

    ReplyDelete
  54. Pierwszą książkę z chęcią przeczytam:)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Książka z tatuażami wydaje się ciekawa! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMHFashionBlog(klik)

    ReplyDelete
  56. Abc stylu od dłuższego czasu do mnie mówi :D

    http://mikijiu.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Ostatnio byłam na warsztatach kreatywności i czekają mnie jeszcze jedne. Na prawdę są świetne i dały mi pozytywnego kopa, bo automatycznie zmieniłam pogląd na pewne rzeczy. Jeśli chodzi o książki, to najbardziej zainteresowała mnie ta z tatuażami. Uwielbiam taką tematykę, wiec nic dziwnego, ze zwróciła moją uwagę :)

    www.psychomeryy.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Kreatywna kolorowanka wydaje się bardzo fajna :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  59. Od dłuższego czasu czaję się na taką kolorowankę, super sprawa :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/170915-r.html#comment-form

    ReplyDelete
  60. Pierwsza książka mnie najbardziej zaciekawiła! :)
    MELA BLOG!

    ReplyDelete
  61. Ciekawe są te książki również je mam :))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    ReplyDelete
  62. Świetne książki! :)
    Uwielbiam takie kreatywne rzeczy :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Uwielbiam takie kreatywne książki, ale ta pierwsza jakoś nie przypadła mi do gustu. :)

    U mnie konkurs na pocztówkę. Serdecznie zapraszam! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    ReplyDelete
  64. Najbardziej zainteresowała mnie kreatywna kolorowanka-tatuaże. Być może dlatego że jestem miłośniczką tatuaży i mam zamiar zrobić ich sobie dość sporo :)

    zapraszam do siebie
    http://vaasy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. te kolorowanki są super :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. ja z kreatywnych książek posiadam tylko zniszcz ten dziennik, ale ta z kwiatami też wygląda fajnie ;)

    ReplyDelete
  67. wszystkie są bardzo ciekawe , polecam !!!
    i zapraszam do siebie :) outfitdreamers.blogspot.com

    ReplyDelete

Like us on Facebook