New Year's resolutions difficult to implement?

December 28, 2015

Zbliża się koniec roku 2015. Małymi kroczkami przychodzi już rok 2016. Czym to skutkuje? Wiadomo, że postanowieniami noworocznymi. Nowy rok to też i nowe postanowienia. Planujemy, że pójdziemy na siłownię, nie będziemy jeść słodyczy, będziemy zdrowo się odżywiać. Co roku to samo. Czy warto rozpisywać sobie postanowienia noworoczne, a potem ich nie spełnić? Na temat postanowień mam mieszane uczucia. Co z tego, że postanowię się zmienić, jak tego nie zrobię? Moje ambicje na 2016 rok to z pewnością przełamanie nieśmiałości, bo jednak zostało mi choć kilka gramów braku odwagi, której mi brakuje, tak jak kiedyś. Chciałabym również być uśmiechnięta na co dzień. Nie chcę Was zarazić tą negatywną energią, ale czasami mam chwile słabości i nie jestem szczęśliwa.

Gdybym miała podsumować bieżący rok to jestem skłonna powiedzieć, że to był rok wielkich zmian, których się obawiałam. Po pierwsze z tego miejsca chcę Wam podziękować, że aż tak rozwinął się mój blog. To wy tworzycie tą grupkę czytelników. Bez was nie osiągnęłabym nic i to wam wszystko zawdzięczam. W wakacje blog Piankaofstyle osiągnął apogeum. Nadal w to nie wierzę. Wszystko biegnie tak szybko. Nie nadążam już za czasem. Poznałam również wiele nowych osób i mam nadzieję, że utrzymam z nimi kontakt na długo. Dość często gdy poznaję nowych ludzi, przywiązuje się do nich, a gdy kontakt się urywa wtedy nie radzę sobie z utrzymaniem uśmiechu na twarzy. Zależy mi na wszystkich osobach, które poznaję lub już znam, bo niektóre wywróciły moje życie o 180 stopni, a inne dały mi radość, której mi brakowało. Za to dziękuję. Nauczyłam się mówić od serca do Was. Wcześniej próbowałam złożyć dwa lub trzy słowa w zdanie, ale jakoś nie miałam weny twórczej, tak jak teraz, kiedy mam jej nad dostatek. Mogłabym dziękować w nieskończoność, ale najlepszym rozwiązaniem będzie podziękowanie za ten cudowny rok, za wszystko co się dzieje w moim życiu. Zatem dziękuję wszystkim, za wszystko i mam nadzieję, że nadchodzący rok będzie bardziej owocny w nowe doświadczenia od poprzedniego. 

You Might Also Like

65 komentarze

  1. życzę Ci aby 2016 był niezapomnianym rokiem i żebyś miała siłę i motywację, aby wytrwać w postanowieniach
    Zapraszam do mnie. KLIKNIJ!

    ReplyDelete
  2. Nic dziwnego, że Twój blog rozwija się w takim tempie, w końcu jest coraz lepszy :)
    Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku!

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Życzę, abyś w końcu przełamała w sobie nieśmiałość do końca :D
    Mam nadzieję, że się uda :*
    Zdjęcia cudne *,*

    ReplyDelete
  4. Cudowne zdjęcia i szczęśliwego roku 2016:*
    daffash.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. mam nadzieję, że uda Ci się spełnić te postanowienia :D
    mój blog

    ReplyDelete
  6. Życzę Ci, żeby rok 2016 był jeszcze lepszy, żeby sukcesy były jeszcze większe, lepsze, żepy ten rok Cię zaskoczył samymi, cudownymi prezentami ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Szczęśliwego nowego roku, dalszych sukcesów w blogowaniu ;)

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetny blog, życzę Ci, abyś osiągnęła z nim jak najwięcej sukcesów :)
    Piękne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    ReplyDelete
  9. Genialny post! Gratuluję osiągnięć ♥ Życzę Ci niekończącego się pasma sukcesów na Nowy, 2016 rok!! Nie zmieniaj się, bo jesteś cudowną osobą :*

    http://www.kinga-blonde.blogspot.com/ <-- Wpadniesz? Będzie mi miło ♥

    ReplyDelete
  10. Wiele zawsze sie zmienia, wazne by isc zawsze do przodu:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Dla mnie rok 2015 był rokiem pełnym niespodziewanych wydarzeń. Nie należał do najlepszych dlatego mam nadzieję, że rok 2016 mi to zrekompensuje haha :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    ReplyDelete
  12. Dla mnie rok 2015 był również rokiem zmian. Najważniejszą z nich jest chyba założenie bloga :) Gratuluję ci tylu czytelników! U mnie już niedługo nowyy post z moimi ulubieńcami 2015 roku ;)
    Mój blog!

    ReplyDelete
  13. Ślicznie wyglądasz i masz suuuuper włosy ! Mój 2015 w sumie był fajny zobaczymy co przyniesie kolejny rok :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja również przygotowałam postanowienia na Nowy Rok i mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować :) Życzę Ci, żebyś przezwyciężyła nieśmiałość i 2016 rok przyniósł wiele szczęścia
    Pozdrawiam
    www.straaawberry-cake.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Fajne zdjęcia, szczęśliwego nowego roku :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Z postu na post z większą przyjemnością się go czyta :) gratuluję :)

    ReplyDelete
  17. Jak czytałam ten post to lekko się wzruszyłam. Jesteś niesamowita życzę Ci żeby twoje postanowienia się spełniły :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. zdjęcia! <3 szczęśliwego nowego roku 2016 :D
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Też zauważyłam że w tym roku twój blog bardzo się rozwinął! I życzę Ci żeby w 2016 było jeszcze lepiej! ♥

    amelia-bloog.blogspot.com
    +KONKURS!

    ReplyDelete
  20. Zdjęcia są mega!
    Życzę Ci szczęśliwego nowego roku!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Przepiękny pastelowy outfit:)
    Spódnica i i bluzka bardzo przypadły mi do gustu:)<3

    http://www.justcleo.pl/2015/12/christmas-ugly-sweaters.html

    ReplyDelete
  22. Gratuluję rozwijającego się bloga i życzę Ci, aby rok 2016 przyniósł Ci jeszcze więcej takich niespodzianek :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. jak najwięcej sukcesów kochana! :) śliczny nowy design ;)

    pisanepasja.blogspot.com - zapraszam :)

    ReplyDelete
  24. cudowny post i design bloga ;)

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do sb ~

    ReplyDelete
  25. Życzę Ci byś zdołała wyeliminować brak pewności siebie juz do końca :) Masz naprawdę cudowne zdjęcia i swietnie piszesz, wiec to nic dziwnego, że Twój blog sie tak rozwija!
    Pozdrawiam i zapraszam
    Jtere.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Cudowne zdjęci:) Ja po drobnym podsumowaniu stwierdzam, że był to rok bardzo przeciętny. Już obawiam się tego okresu,gdzie na co drugim blogu pojawią się posty z pustymi postanowieniami noworocznymi.

    ReplyDelete
  27. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)
    Jeśli poprzednie próby podjęcia postanowień noworocznych nie wychodziły ci, to jakoś w styczniu polecam zajrzeć na mojego bloga - będzie o tym notka :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  28. Ja uważam, że nie trzeba czekać na jutro, na poniedziałek, na nowy rok aby coś zmienić. Trzeba to robić JUŻ. I najważniejsza jest psychika i podejście! Życzę powodzenia :)
    Śliczna spódniczka <3


    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    ReplyDelete
  29. Wszystkiego najlepszego w nowym roku! Ja też mam mieszane uczucia co do postanowień, uważam że aby się zmienić nie trzeba czekać do nowego roku, można to zrobić przecież w każdej chwili
    http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/
    Buziaki ;*

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  31. Mam nadzieję, ze ten rok bedzie jeszcze bardziej udany dla ciebie :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ja muszę zrobic małe podsumowanko tegorocznego roku. No i wprowadzić kilka planów :D
    Pięknie wyglądasz *.*


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. U mnie rok 2015 był również rokiem wielkich zmian! Mam nadzieję, że 2016 będzie jeszcze lepszy :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  34. Żyjmy z taką myślą, że nadchodzący rok będzie tym, którym będziemy za rok mile wspominać :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  35. Życzę ci by następny rok był jeszcze lepszy niż ten:)

    Dark Roseberry | Fanpage

    ReplyDelete
  36. Zgadzam się w 100% z Tobą Pati! Jak mamy jakieś postanowienia to nie warto czekać specjalnie do nowego roku, żeby je spełniać. Zacznijmy od teraz je wykonywać. :)
    Śliczne zdjęcia jak zwykle. :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK

    ReplyDelete
  37. Cudne zdjęcia, zestaw jest świetny ♥ Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Ja jednak co roku spisuję sobie swoje postanowienia i staram się je wykonać ;p Przesłodko wyglądasz.
    Szczęśliwego nowego roku!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  39. Przepiękne zdjęcia!
    Ja nigdy nie piszę sobie listy postanowień, bo wiem, że nie wykonam tych postanowień. Wolę postanowić sobie coś z dnia na dzień i od razu zacząć działać :)
    W tym roku również mój blog się rozwinął, tak w ogóle to dopiero w tym roku go założyłam,hah :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Dla mnie rok 2015 również był rokiem wielkich zmian. Życzę Ci, abyś w nadchodzącym roku osiągnęła swoje wszystkie cele i dalej rozwijała się na blogu.

    TU BLOGUJE MARTYNKA

    ReplyDelete
  41. Właśnie też mam mieszane uczucia, bo przeważnie nic nie wychodzi z tych postanowień, więc nawet nie wiem, czy warto sobie coś ustalać :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Cieszę się, że rok 2015 był dla ciebie udany. U mnie było bardzo podobnie, chociaż ostatnie kilka miesięcy przeżyłam bez szerokiego uśmiechu na twarzy, jak to było kiedyś. Na szczęście wszystko wraca już do normy i wychodzę na prostą. Tobie życzę, aby 2016 był jeszcze lepszy niż poprzedni, uśmiechaj się dużo i niech twój blog się rozwija, bo to naprawdę wartościowa strona! ;)
    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    ReplyDelete
  43. Mój również był udany :) ten będzie lepszy :)

    super zdjęcia!

    ReplyDelete
  44. Ja nie robię żadnych postanowień noworocznych

    POZDRAWIAM:)
    SZALONE-TRYBUTKI

    ReplyDelete
  45. Hej! ♥ Organizuję rozdanie na blogu - nagrody są świetne a zasady banalne. Jeśli byś miała chwilkę wolnego czasu, zajrzyj może akurat ci się spodoba i weźmiesz udział. Zachęcam, bo na prawdę warto! Pozdrawiam :)
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2015/12/rozdanie.html

    ReplyDelete
  46. To wspaniale, że ten rok był dla Ciebie tak owocny, oby i przyszły był cudowny :D
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Jesteś strasznie sympatyczną osobą.
    Ja w tym roku chcę spełnić swoje postanowienie noworoczne, ale stwierdziłam, że nikomu o nim nie powiem... może mi się uda, bo zawsze jak mówiłam choć jednej osobie, to nic z tego nie wychodziło :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Cudowne zdjęcia. Gratuluję ci tylu obserwatorów. Jesteś świetna!
    Bonia blog

    ReplyDelete
  49. Każdy rok niesie ze sobą coś świetnego. Cudownie wyglądasz. Uwielbiam te zdjęcia ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  50. Ja również mam mieszane uczucia co do noworocznych postanowień... Jeżeli ktoś chcę coś zmienić w swoim życiu, niech zrobi to od razu!
    Cudowne zdjęcia, ślicznie wyglądasz! <3

    Zapraszam na post o PIANKACH haha Julia's Secret KLIK!

    ReplyDelete
  51. Dla mnie ten rok też był rokiem zmian. Jeszcze wiele zmian przede mną, ale już jestem pewna że zmiany są dobre i potrzebne w naszym życiu. Zdjęcia jak zwykle przepiękne! :)
    Zapraszam do mnie – klik :)

    ReplyDelete
  52. zmiany w tym roku przyniosły pozytywne efekty, więc życzę Ci żeby w Nowym Roku było ich jeszcze więcej, z optymistycznym skutkiem ;) :*
    blog: optymistka.

    ReplyDelete
  53. Niby nieśmiałość jest słodka... może to i racja. Jednak w wielu sytuacjach może przeszkadzać. Dlatego życzę ci, żebyś umiała z nią walczyć wtedy kiedy trzeba, a kiedy nie trzeba, to była taka słodko nieśmiała :3
    Gratuluję sukcesów na blogu. Ja trafiłam na niego pierwszy raz właśnie teraz... i mnie zachwycił ♥ dobrej jakości zdjęcia, ładny wygląd bloga (blogerki też ;)), brak błędów w tekście... to niby takie szczegóły, ale trzeba o nie dbać, żeby efekt był taki, jaki jest ;)
    Oczywiście obserwuję, bo naprawdę warto :)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. ja raczej nie wymyślam postanowień noworocznych, dla mnie każdy moment jest dobry, aby coś zmienić :)
    próbuję pokonać swoją nieśmiałość od bardzo dawna, nawet nie pamiętam dokładnie od kiedy, lecz na razie się to nie udaje
    może jestem bardziej otwarta, ale nadal mi to nie wystarcza :( mam nadzieję, że kiedyś całkowicie pokonam nieśmiałość :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Życzę Ci, aby rok 2016 był Twoim wymarzonym rokiem :)
    Poza tym super zdjęcia i ładna spódniczka.

    karolajn8.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Oby 2016 przyniósł Ci wiele dobrego! :) I dalsze sukcesy w blogowaniu :D
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  57. ŚWIETNE zdjęcia ♥♥♥
    Chętnie będę zaglądać ☺☺
    Zapraszam do mnie http://anggeleses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Wspaniała spódniczka !
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku ! Dużo zdrowia i miłości, spełnienia marzeń i samych sukcesów !

    http://canelle-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Ja raczej nie robię sobie takich konkretnych postanowień typu nie będę jeść słodyczy :)

    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Wow! Muszę to przyznać. Jesteś śliczną osobą, uwielbiam czytać Twoje posty. Mam nadzieję, że kiedyś wpadniesz na moją stronę. Pozdrawiam.
    Zapraszam na mojego bloga.
    Mój blog-klik

    ReplyDelete

Like us on Facebook