In December liked

January 05, 2016

Choć okres świąteczny minął dwa tygodnie temu, miasta nadal zdobią światełka i ozdoby świąteczne. Nie ma się co dziwić. Grudzień to magiczny miesiąc. Nowy rok już za nami. Czy macie już swoje postanowienia noworoczne? Jeżeli tak to, to co sobie obiecujecie, zróbcie teraz. Nie jutro, ale teraz! W grudniu nie obyło się bez ulubieńców. Większość jest typowo zimowa, na chłodną i zimną atmosferę. 

Kocham nosić długie i grube swetry! W stylizacjach ze spódnicą wyglądają przesłodko, a całość jest wtedy dziewczęca i pełna uroku. W mojej małej szafie swetrów nie brakuje, ale zamierzam powiększyć tą kolekcję. 
Duży nacisk ostatnio wywieram na paznokcie, jeżeli chodzi o ich pielęgnację. Zauważyłam, i mówię to całkowicie szczerze, znaczną poprawę stanu naskórka paznokci. Intensywnie nawilża. Krem szybko się wchłania dzięki jego formule, która zmiękcza i regeneruje naskórek paznokcia. Zawiera glicerynę, ekstrakt z wiśni japońskiej, olej Canola i witaminę F. Z efektu jaki daje ten krem jestem bardzo zadowolona. Moje dłonie wyglądają od razu lepiej po nałożeniu tego produktu i nie przesuszają się tak jak dawniej. 
Puder antybakteryjny świetnie matowi. Zakrywa w dużym stopniu zaczerwienienia i wypryski widoczne na twarzy, nie zapychając porów. Z racji tego, że to mój pierwszy zakup kosmetyczny, jeżeli chodzi o pudry, to myślę, że trafiłam w dziesiątkę. 
PIĘĆDZIESIĄT WSKAZÓWEK. PIĘĆDZIESIĄT LEKCJI, w których autorka przeplata własne przeżycia z doświadczeniami ludzi spotkanych na swojej krętej drodze; przywołuje ważne dla siebie postaci, znaczące książki i filmy; przypomina o sile psalmów i prostych sentencji.

Zazwyczaj nie sięgam po książki o tematyce psychologicznej lub religijnej, ale "Bóg nigdy nie mruga" Reginy Brett ma w sobie to coś, co od razu przyciąga uwagę i ma się chęć ją przeczytać. Pięćdziesiąt lekcji, które uczą przede wszystkim życia, cieszenia się z niego. Czasami myślę, że ta lektura opisuje moje niektóre cechy przeplatające się w życiu. Dziwne, ale jednak prawdziwe.

Regina Brett podarowała nam pięknie opracowaną mapę życia.
JEFFREY ZASLOW,  współautor książki "Ostatni Wykład"

Pokochałem tą książkę! Jest przejmująca, wzruszająca, zabawna i czarodziejska.
JOE ESZTERHAS, autor książki "Hollywoodzkie zwierzę" 

Podaruję jeden egzemplarz książki "Bóg nigdy nie mruga" mojemu 82 - letniemu ojcu, drugi - znajomej szesnastolatce. To mądre, przepełnione empatią i szczerością ponadczasowe felietony.
THIRTY UMRIGAR, autorka powieści "Przepaść między nami"
EOS'y były już dawno hitem wśród balsamów do ust. Niedawno zostały również wprowadzone do sieci drogeryjnej Douglas. Zafascynowana postanowiłam natychmiastowo kupić ten balsam. 

JACY SĄ WASI ULUBIEŃCY? MOŻE ZNAJDUJĄ SIĘ W NICH TE, KTÓRE PRZEDSTAWIŁAM POWYŻEJ? 

You Might Also Like

67 komentarze

  1. Zdecydowanie za szybko minął okres świąteczno-noworoczny :-/ :-) Wszystkiego Dobrego w 2016 !! Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Chętnie wróciłbym do okresu świąt! :(
    Ciekawi mnie ta książka.:)
    leciak.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. zawsze chciałam przeczytać Bóg nigdy nie mruga, a co do świąt to kiedy one minęły? Zyczę szczęścia i powodzenia w nowym roku :)
    Mój blog. kliknij

    ReplyDelete
  4. uwielbiam ten krem do rąk, działa u mnie świetnie! :) eos też jest moim ulubieńcem no i dodałabym jeszce muzykę Fissmola oraz książkę Gwiezdny Pył :)


    pozdrawiam


    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  5. Ja aktualnie czytam "jesteś cudem" tej samej autorki :) Świetna książka :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  6. Okres świąteczny zdecydowanie za szybko mi minął, pora powrócić do szarej rzeczywistości.. Pod koniec przerwy świątecznej złapałam naprawdę uciążliwy ból gardła, przez co siedzę teraz w domu hahahaa :D
    Mój blog!

    ReplyDelete
  7. fajne rzeczy

    http://eskucinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. "Bóg nigdy nie mruga" jest książką genialną, uwielbiam ją, co do pudru to moim zdaniem jest on do niewymagającej cery, u mnie się nie sprawdził :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad tą książką, a co do pudru, mam i również jestem zadowolona- miłego dnia:)

    aleksandranik.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ten krem do rak wyglada mega uroczo i zachęcająco! O książce słyszałam bardzo dużo pozytywnych opinii;)

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam swetry! Najlepsza część garderoby :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    ReplyDelete
  12. Mam ten krem, świetnie się sprawdza i ma piękny zapach :)
    Ja też uwielbiam sweterki, mam ich całkiem sporo!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Moim ulubieńcem w grudniu na pewno były swetry!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Również uwielbiam swetry. Jak krem do rąk używam tylko w zimę gdy moje ręce są szczególnie suche, a EOS'a kocham!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam sweterki <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Kocham takie swetry <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. chciałabym przeczytać tą książkę :)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. miałam kiedyś ten puder i pamiętał, że całkiem dobrze się spisywał, a krem do rąk jest cudowny!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Od dawna zwlekam z zakupem tej książki i wreszcie muszę się za to zabrać. Mam taki sam sweter - ten w jasnym różu :)

    mojfioletowykacik.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wow! Mega przydatny post :*
    Obserwuje
    http://agata-blog00.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja już dawno czytałam tą książkę Reginy jak i "Jesteś cudem" i uwielbiam je!
    Buziaki ;*
    http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. dużo słyszałam o tej książce, ale nie miałam okazji przeczytać :)
    mój blog

    ReplyDelete
  23. Też uwielbiam swetry ♥ Dużo słyszałam o tej książce, muszę ją za niedługo zakupić. :)
    meryy-blog.blogspot.com - zapraszam :)

    ReplyDelete
  24. Od dawna szukam idealnego pudru, ale nie chcę dokonać złego wyboru. Muszę się zastanowić nad tym z Synergen. Świetni ulubieńcy! :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam kremy od "cztery pory roku". Są świetne. Swetry? Zdecydowanie na tak!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam tą książkę, jedną z moich ulubionych :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    ReplyDelete
  27. Mam krem, też polecam. Ciekawy post. Szczęścia w 2016 :)
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  28. Moim ulubieńcem jest aplikacja spotify

    POZDRAWIAM:)
    SZALONE-TRYBUTKI

    ReplyDelete
  29. Wszyscy polecaja ten puder i chyba sie skusze. EOS mam od roku i jestem bardzo zadowolona :) Uwielbiam cie w Jessmili <3
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja również mam eos. Bardzo dobrze się sprawuje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Super ulubieńcy! :D
    Też lubię ten puder :D




    Zapraszam na bloga prowadzonego przez 2 nastoletnie przyjaciółki!
    KLIKNIJ TUTAJ

    ReplyDelete
  32. swetry to must have na teraz!:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ja też uwielbiam swetry, a EOS mam truskawkowy i bardzo dobrze mi się sprawdza :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  34. Dopiero co cieszyłam się na nadchodzące Święta, a już zaraz trzeba wrócić do szkoły. Czas strasznie pędzi :(

    Mój blog CLICK

    ReplyDelete
  35. Uwielbiam nosić swetry w połączeniu ze spódnicą, to chyba najlepszy outfit na sezon jesienno-zimowy, wygląda bardzo dziewczęco, a na dodatek jest mega wygodnie.
    A ten krem jest moim nowym ulubieńcem- świetnie działa, za bardzo niską cenę.
    Szczęśliwego nowego roku! :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  36. fajni ulubieńcy, właśnie chciałam przeczytać tę książkę :) !Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    ReplyDelete
  37. Bardzo fajni ulubieńcy! Też lubię sweterki, balsam EOS jest świetny! ♥
    Słyszałam o tej książce bardzo dużo, ale jeszcze nie miałam okazji jej przeczytać.

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  38. świetni ulubieńcy! szkoda, ze okres świąteczny minął tak szybko :C

    Pozdrawiam true-less.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  39. Słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat tej książki i myślę że ją zakupię :)

    ✄ all-pastel-world.blogspot.com ✄ klik ✄

    ReplyDelete
  40. Swetry! *-* a co do książki to mam "Jesteś cudem" p. Brett, tak samo fantastyczna! choć jeszcze nie skończyłam :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  41. EOSy i swetry są moim życiem :D

    ReplyDelete
  42. Racja, swetry ze spódniczkami wyglądają naprawdę uroczo i dziewczęco :) W sumie nie wiem co mogłabym dać na listę moich grudniowych ulubieńców, chociaż chyba wszystkie te świąteczne rzeczy mogą się do niej zaliczać! :D
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  43. Sweterki <3 Świetny wpis i jak zawsze cudowne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  44. Też kocham swetry haha ♥ A tą książkę czytałam już rok temu i co prawda nie wniosła nic nowego do mojego życia, ale jest oki!

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Ja też uwielbiam EOS'a! Zdecydowanie przydałby mi się taki krem, bo w zimę mam mega wysuszone ręce i większość takich produktów niestety nie działa tak jak bym chciała... Fajne swetry, chociaż ja jestem bardziej zwolenniczką bluz :D

    Pozdrawiam xx
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  46. O! Też mam eos i to nawet w tym samym kolorze ;) Ciepłe, grube sweterki to totalny MUST HAVE jeśli chodzi o zimę ;)

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. też mam ten puder u mnie sprawdza się idealnie, ale niestety mi się kończy
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Kocham swetry ♥ Właśnie mam zamiar kupić książki Reginy Brett. Mam jej ostatnie wydanie ale poprzednie koniecznie muszę przeczytać. ;)

    green0floor0.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Świetni ulubieńcy :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Ja też uwielbiam sweterki są takie cieplutkie a zarazem dziewczęce!

    MELA BLOG

    ReplyDelete
  51. "Bóg nigdy nie mruga" świetna książka! Podnosi na duchu i poprawia humor :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  52. Mam to samo jajeczko EOS, ale powiem szczerze, że nie jestem z niego zadowolona. :/
    Również w tym miesiącu przeczytałam 'Bóg nigdy nie mruga' i jestem zachwycona tą książką.

    seendixsecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Uwielbiam grube swetry, to także moi ulubieńcy w chłodnych miesiącach :)

    ReplyDelete
  54. Ach, te postanowienia... Ja już zabrałam się za realizację niektórych. Jednak sądzę, że lepiej robić coś spontanicznie, dlatego postanowień nie mam za wiele :D
    Bez sweterków nie ma życia. Kurczę, wszyscy polecają książkę "Bóg nigdy nie mruga", a ja nie wiem jakim cudem jeszcze jej nie czytałam. Muszę nadrobić straty. Cały czas zastanawiam się nad jajeczkiem eos. Moje usta potrzebują dobrego nawilżenia i cały czas się waham.. ;)

    Zapraszam KLIK

    ReplyDelete
  55. Zdecydowanie eos to także mój ulubieniec ! :))
    stay-possitive.blogspot.com
    Kliknęłabyś w serduszko w poście? Z góry dziękuję!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  56. Takrze posiadam ta książkę. Z początku mi sie podobała ale po dłuższym czytaniu znudziła mi sie. Nie jest to raczej typ książek jaki lubię, ale czasem cos tam przeczytam.
    http://wiki-blog12.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
  57. świetni ulubieńcy :)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. świetni ulubieńcy i piękne zdjęcia!
    mamy taki sam sprzęt fotograficzny, ale mimo to Ty masz o wiele lepsze zdjęcia :D
    oby tak dalej! ♥

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Książka świetna :)
    Śliczne zdjęcia i dobrze napisany post :)
    Pozdrawiam, a w wolnej chwili zapraszam do mnie!
    thewildestme.blogspot.com

    ReplyDelete

Like us on Facebook